2013

Bättre sent än aldrig, Gott Nytt År!
 
Nu är det nytt år och då kommer det ske mycket nytt. Kanske inte så mycket just nu men senare i år så kanske! Just nu går jag ju som sagt inte på någon medicin eller kräm eller något. Det får sköta sig själv. Under julen var inte mitt ansikte så roligt fick väldigt mycket utslag. Det bättrade sig till nyår och nu så har jag endast ett stort utslag på min haka. Vet inte om jag ska höra av mig till en dockter men tror de.
 
Annat som blir nytt nu är att jag kommer att träna mer ska försöka få in två simpass mer i veckan och ett eller två gympass till. Så kommer blir träning varje dag fram över. 8 simpass o 1-2 gympass i veckan allt som allt. Jag försöker även ändra på mina matvanor. Försker vara mer nyttig, äta mer regelbundet och äta mig mätt samt försöka att kanske äta lite mindre mejeri produkter. För det jag tror min hud reagerar dåligt på är just socker och för mycket mejeri produkter. Så vi får se vad som händer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0