3 veckor med tetralysal!

Idag har jag gått på tetralysal i 3 veckor och ätit 42 av 200 tabletter. Det hjälper kanske lite för jag har inte fått så många finnar efter jag börjat på tetralysal igen. Men som sagt jag går bara på det nu igen för att hålla det någotsånär i schak just nu och för att kunna få roaccutan igen om det behövs! Allt funkar bra, det med mjölken  och kalsiumet får bli som det blir.. Det spelar kanska inte så stor roll trots allt. Jag använder även krämen differin de kvällar jag har lite mer utslag i ansiktet och det fungerar också bra! 
 


Kommentarer
Elin

Hej!
Hur har det gått med den rollern mot akneärr? Ser du någon skillnad, funkar den? :)

2013-02-28 @ 23:02:58
Karolina

Hej Elin!
Jag använder den inte för tillfället eftersom jag går på tetralysalerna och använder krämer mot aknen. Men jag tycker att det fungerade bra innan när jag använde det tillsammans med bio-oil. Kommer att börja igen när jag slutat på tetralysalerna. :)

2013-03-03 @ 17:00:49
URL: http://omatthaakne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0