Fartfylld helg!

Imorgon är det fredag så härligt! Jag kommer ha en hyfsat bra dag med idrott, svenska och juridik. Men efter det börjar helgen som kommer vara full med massa måsten och tillfällen där jag vill vissa min bästa sid alltså en perfekt hud.. Den delen kan ju vara lättare sagt än gjort men jag ska försöka sova ut och använda differin på de finnar jag har och försöka bekämpa dem till lördag iaf. 
 
Jag ska sjunga, plugga till prov, på en konfirmation, gymma, jobba, tävla och bli utvilad till måndag och en ny hektisk vecka med prov och inlämningar sista rycket med andra ord innan sommarlovet nu..
 
Så glöm dina bekymmer för imorgon kommer nya!


Kommentarer
Malin

Hej fina du. Vad är differin? Är det som basiron typ? Jag behöver en mirakelkur typ.. haha! Förresten, tänkte på dina läkarbesök.. hur gjorde du? Gick du till vårdcentral först så dem fick skicka en remiss till hudläkare eller gick du till en hudläkare direkt? Kram!

2013-05-28 @ 22:33:56
URL: http://malinfranzzon.blogg.se
Karolina

Hejhej Malin! Differin är en gel precis som Basiron fast starkare de kommer från samma tillverkare (Galderma). Jag har själv inte provat Basiron så vet inte hur den är men jag har provat massa andra krämer och av dem är differin den bästa. Den missfärgar i stort sätt inget och torkar ut finnarna bra. Så mycket till mirakel är den inte men kanske så nära man kan komma med en kräm de ända som jag anser som mirakel är roaccutan. :) Jag gick först till vårdcentralen 3 gånger och fick vid första och andra tillfället krämer tredje gången när ingen av de fungerat blev jag skickad till hudläkare. Kämpa på & kram!

2013-05-31 @ 20:16:37
URL: http://omatthaakne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0