3 kartor Diane!

Ledsen för dålig uppdatering har till och med blivit nytt år för länge sen!..
 
Idag börjar jag på den 4 kartan av Diane! I bipacksedeln står det att efter 3-4 månader ska man märka skillnad nu har det bara gått 2,5 månader men jag har ätit 3 kartor. Jag har mindre akne nu än i november men jag har fortfarande finnar och nu har jag några djupa bölder på varje kind. Smörjer i stort sätt varje kväll med Differin i ansiktet och Essex hudkräm på dagen. Nu när det är så kallt och man blir torr använder jag oftast inte något smink i ansiktet för det ser inte bra ut om ansiktet är torrt. Jag känner mig verkligen inte vacker i ansikte men jag vad ska man göra? Jag får fortsätta vänta på ett mirakel! 
 
Någon annan som ätit Diane? Eller som har något bra tips? Eller bara vill berätta sin berättelse om att ha akne? Jag vill veta släng in en kommentar! 


Kommentarer
Malin

Hej! Jag är inne på min andra karta av diane, andra veckan. Tror jag fick ett mindre finn utbrott i början men nu verkar det ha lugnat sig. Känns som om hyn/håret är mindre oljigt. Hoppas på att få riktigt bra resultat. Hade varit skönt :) hur känns det för dig? Har du några biverkningar?

2014-02-17 @ 10:20:53
Karolina

Hej Malin! Kul att någon annan också går på Diane! Skönt det känns bra för dig och jag hoppas också på bra resultat för oss båda! :) Jag har inte haft några biverkningar vad jag vet. Men jag har märkt att jag har fått lite mindre akne sedan jag började. Jag tror Diane är betydligt bättre för mig än Yasmine var! Kram!

2014-02-17 @ 21:14:18
URL: http://omatthaakne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0