Sista tabletten!

Långt om länge så blev det ist idag den 6 maj som jag tog sista tetralysal tabletten! Känns skönt eftersom att nu kommer solen och värmen på riktigt kommer nog bli 21 grader imorgon! Men jag får ju vänta iaf en vecka innan jag är i solen.. Jag vet egentligen inte hur länge man ska vänta för det står inte i bipacksedeln... Men får ringa min läkare snart och berätta att jag slutat nu och hur vi ska gå vidare med krämen differin. Får även söka runt och kolla lite hur andra har gjort! Håller tummarna nu för att min hur håller sig i lite bättre skick!
 
Nä nu blir det och kolla lite serie o sen sova för ska upp kl 5 imorgon bitti.. Fy för! Men det är ju bara en kort vecka kan jag ju glädja mig med bara tisdag och onsdag kvar och sen fyller jag år dessutom på torsdag så det är ingen vanlig vecka detta!
 
Lycklig tjej inga fler tetralysaler!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0