Söndag!

Inte långt kvar nu med tetralysal! Bara 6 dagar.. Det är snart Valborg och sen blir det maj och inte långt kvar tills min födelsedag! Enligt mig är maj en av det bästa månaderna för det händer så mycket och det går snabbt och sen blir det sommar och skolavslutning och lov i juni! 
 
Nu ska jag bara vara extra försiktig med solen ett litet tag till pga tetralysalerna och sen kan jag börja på att fixa med ärren igen.. Och jag hoppas att det hjälpt lite lite denna gången med tetralysalerna.. Så jag kan se strålande ut nu den sista tiden innan sommaren!! 
 
Idag är det en underbar söndag med skönt väder och lite sol. Nu ska äta lite sen blir det att övningsköra till gymet och sedan köra ett simpass efter det och sedan bara ha en mysig kväll med nagel fixning och lite annat. 
 
When you don´t think of all bad everything gose good! 


Kommentarer
Malin

Hallå jag köpte maybelline fit me, men den försvinner jätte snabbt typ och ser jätte ofräsch ut i ansiktet? :( åker in o hyn ganska bra först men sen blir det bara sämre! Var den bra för dig? Kram

2013-04-30 @ 14:44:41
URL: http://malinfranzzon.blogg.se
Karolina

Jag tycker den är skön att ha eftersom jag känner mig inte sminkad. Men jag använder pudret också och de två tillsammans gör att det blir en bar sminkning. Utan puder kan det nog kännas kladdigt och ofräscht. Sov med fondationen och pudret inatt och såg nästan lika bra ut som kvällen innan när jag vaknade. Så prova pudret också. Kram :)

2013-05-01 @ 20:44:37
URL: http://omatthaakne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0