Tetralysal 100 tabletter!

Nu har jag ätit 100 tabletter och har ungefär 100 kvar! För se lite hur många och hur länge jag ska hålla på måste minns äta tills 2 maj! Har precis börjat på packet nummer 2 så känns ändå bra halva jobbet gjort och halvägs i mål! Skönt och med tanke på att det fortfarande är snö ute och inte så mycket sol eftersom man inte  ska vara i solen när man äter tetralysaler! Allt funkar bara har för tillfället fått två stora bölder i ansiktet annars inget. Jag använder min kräm differin på de finnarna som dyker upp under natten och tar på hudkräm efter träning för jag blir så torr.
 
Skönt med påsklov så man kan träna och sova massa vilket som är bra för huden och slippa stressen och press!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0