Lyckan att få Diane!

Ja då var det klart! Jag får byta till p-pillerna och akne preparatet Diane! I föra veckan var jag på sjukhuset hos gynekologin som skulle skriva ut den till mig. Vi satt bara och samtalade om vad jag använt innan då Tetralysaler, Roaccutan, Yasmina och olika lokalbehandlingar. Men han sa att så klart skulle jag få prova Dianen! Mötet vara i kanske 5 minuter sen var det klart och jag som väntat på tiden i 3 veckor! Men jag är överlycklig att jag fått dem iaf. Jag har fått recept på 1 år vilket jag inte trodde för jag har läst att folk bara brukar få det i ca 6 månader så jag blev positivt överraskad. Men jag ska inte börja på dem fören nästa vecka på måndag få jag äter sockerpillerna i Yasmin kartan nu. Det kommer ta ca 2-3 månader innan man ser något resultat men gud så glad jag är! Nu har jag även laddat ner en app så jag ska komma ihåg mina p-piller vilket jag inte alltid är bäst på.. Och det är inte så bra i alla läggen! Så nu blir det nystart med Dianen på måndag den 2 December!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0