Valborg!

Igår var det Valborg ja!
 
Min valborg blev mer lyckad en föra året då fick jag ju egentligen inte dricka men så klart gjorde jag det ändå dum som man är haha dessutom hamnade jag inte riktigt där jag skulle det året! Men i år blev den bättre jag tillbringade dagen först lite i skolan sen statsparken i Lund och fest på kvällen. Det blev dock lite för mycket för min del men jag hade kul ändå!
 
På kvällen sov jag med sminket på och faktiskt blev min hud inte mer finnig eller något och sminket såg nästan lika bra ut mogonen efter som på kvällen. Det blev jag förvånad över.. Good work maybelline och fit me serien!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0