1 års bloggande!

Idag är det 1 helt år sedan jag började med denna bloggen efter att jag sökt runt på roaccutan med kombination av alkohol. Jag trodde verkligen inte då att det var så många som skrev om roaccutan eftersom det inte är ett godkänt läkemedlet i Sverige utan man måste ansöka om det. Jag tänkte även att det inte borde vara så många som ville skriva om att det hade akne och vissa bilder. Men det fanns det och jag är väldigt glad över att jag såg det och över att jag själv började skriva om det eftersom det är skönt att få vissa saker ur sig. Det är även jättekul om man kan hjälpa någon annan som har akne. Det är även ett super bra sätt att kunna gå tillbaka och se hur det var då. Man har så lätt för att glömma men då finns texterna och bilderna kvar som ett bevis. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0