Tetralysal!

Yes! Jag fick som jag ville idag! Så nu blir det att gå på tetrealysaler i 3 månader. Egentligen kanske jag inte borde vara så glad över detta men det är jag för nu har jag en mycket bättre doktorn och jag är ett steg närmare att få roaccutan till hösten igen. Doktorn tyckte inte att jag hade så mycket akne längre och ett tag trodde jag inte att hon skulle ge mig tetralysaler utan bara en kräm men tack och lov så fick jag tabletterna! Jag har ju inte så mycket akne längre men ändå jag har och den liksom kommer tillbaka och det vill inte jag. Ska ta den första tabletten ikväll! :D
 
 
 
Typ sista läkaren som skriver recept lappar! 
 
 
 
Allt jag fick idag. Tetralysaler, differin, skinoren. 
Tetralysa ska tas två tabblet om dagen. Morgon och kväll.
Differin ska sättas på finnar innan man går och lägger sig.
Skinoren dagtid eller när det blir mer sol ute endast på kvällen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0