Bokad tid till doktorn!

Nu har jag äntligen fått tag i den privat läkaren som jag gick hos lite hösten 2011. Hon kunde då inte ge mig roaccutna eftersom man måste ha fått tetralysaler i minst 3 månader utskrivet av den läkaren. Så då bytte jag tillbaka till den läkarna som jag inte tyckte om. Men nu har jag fått en tid till imon kl. 11.30! Jag hoppas på det bästa att jag får tetralysaler utskrivit och kommer överrens med henne om att jag vill börja på roaccutan till September. Håller tummarna! Den här gången måste jag stå upp för mig själv och inte låta läkaren trycka ned mig! Man ska inte vara så blind och tro på att de säger! Man ska föra fram vad man vill ha sagt och stå upp för vad man vill!
 
 
Do Not Let Anyone Push You Down!
Believe In Yourself!
Be Strong Girl!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0