5 månader efter roaccutan!

Idag är det så mycket som 5 månader sedan jag slutade på roaccutan! Det känns som en evighet sedan.. Men samtidigt som om det var igår! Så mycket har hänt sedan dess!
 
Just nu har jag som sagt ärr mest på kinderna.. Jag är inte så stolt över dom! Senast idag så önskade jag att om man bara hade dragit lite i mitt skin på båda kinderna åt sidan så hade det sätt så mycket bättre ut! För när man har de ärren så bli de liksom röda o lite gropiga. Inte vackert! Men jag försöker göra så ärren blecks lite med hjälp av bio-oil.
 
När det gäller själva aknen så har jag någon finne på hakan och lite ojämnheter i pannan! 
 
Det är 5 månader sedan jag tog den sista tabletten roaccutan och 3 månader sedan medicinen gick ur min kropp!


Kommentarer
Carro

Har du gropiga ärr rekommenderar jag starkt dermaroller. De funkar!

Svar: Tack så mycket för tipset! Har kollat lite runt på sidor som säljer dermaroller men vet inte vilken storlek jag ska ha. Skickar ett mejl till dig med lite frågor! :)
omatthaakne.blogg.se

2012-09-08 @ 18:44:23
Karolina

Det gick inte att mejla till mejlen du givit mig Carro! Så skriver mina frågor till dig här ist!
Var köpte du din dermaroller? Vilken storlek på nålarna hade du? Vad använde du för kräm?
Mvh Karolina.

2012-09-09 @ 13:40:04
URL: http://omatthaakne.blogg.se
Carro

Jaså:S okej!
Jag köpte min/mina på http://www.dr-roller.eu/
Jag började med 1,5 mm.. Nu har jag 2,0 =)
har man gropiga ärr måste man ha minst 1,5.
Jag använder ett C-vitamin serum både innan och efter behandling. Sen använder jag bara mina vanliga produkter från Mene&moy=)

2012-09-11 @ 17:26:31
Karolina

Tack för svaret :)
Jag har inte jätte gropiga ärr, min är lite mitt emellan inte små men inte stora, tror jag!
Ska absolut köpa en dermaroller men tror jag ska vänta en månad innan jag får använda den. För då är det sex månader sedan jag slutade på roaccutan! Tack så mycket för detta bra tips! :)

2012-09-11 @ 22:59:18
URL: http://omatthaakne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0