Efter 4 gånger!

Igår kväll använde jag dermarollern för fjärde gången! Jag tycker kanske att man kan se en liten skillnad.. Men allting fungerar bra med rollern för det gör inte så ont och man blir röd i ansiktet efter man använt den men det går över under natten. Men jag använder som sagt inte smink dagen efter på huden. Jag tränar inte heller morgonen efter jag använt dermarollern! Dock gymade jag i morse och det sved faktiskt i ansiktet när man svettades så det ska jag helst inte göra om!! Det ända jag har lite problem med är att jag tränar 4 morgnar i veckan så kan inte använda rollen de kvällar innan. Så blir ett litet problem.. Men jag ska mins använda den 2 gånger i veckan och gärna fler om jag kan! 
 
Liten uppdatering om hur det går. Kommer lägga in bild senare när jag ser en större skillnad i ansiktet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0