6 månader efter roaccutan!

Idag har jag varit utan roaccutan i 6 månader! Ett halvt år.. Det är inte klokt så lång tid det är! Men fortfarande har min akne hållt sig borta. 
 
Igår började jag att använda min dermaroller för att nu börja bekämpa mina ärr ordentligt. Och det är ju först efter 6 månader som man får börja göra något för att ta bort ärren. Jag hade ju egentligen tänkt göra laser men eftersom jag fick höra tala som dermaroller så vill jag testa det först! 
 
När jag vaknade idag så hade det röda lagt sig i ansiktet och det så ut precis som vanligt. Det varken sved eller gjorde ont. Dock tog jag inte på något smink för att undvika irritation eller att få in några bakterier.
 
Så allting går åt rätt håll! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0