Tillbaka från Polen!

Nu är jag tillbaka från Polen! jag har haft riktigt kul och hade lätt kunnat vara där längre! och solen har inte varit så jobbig faktiskt! jag hade till o med på mig shorts när vi gick i staden på rundtur o det var soligt. men jag hade så klart smort in minna ben med solfaktor 25 och mitt ansikte med solfaktor 50. men ansiktet brände jag lite på söndagen fastten jag smorde mig två gånger, en gång innan jag gick ut och en mitt i rundan! lite irriterande med ansiktet men det gick över när jag smorde med min hudkräm essex i ansiktet. annars har allt gått bra min hud har inte varit torr iaf. och jag har bara bränt huvudet lite en dag! så det är ju verkligen framsteg sen jag brände mig i mars! sen har jag varit lite dum o gjort sånt som jag inte ska men jag fick inte ont i magen iaf så det borde gå bra! och nu är det inte många dagar kvar tills jag är normal.. eller iaf närmare normal! jag längtar tills jag kan lägga mig på gräsmattan och jag också får sola! ;)

Inte långt kvar nu!!! Tagga!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0