Solen är inte min vän!

Solen är ingens vän egentligen.. man bara tror det.. jag tycker väldigt myckrt om den egentligen men jag får ju inte var ute.. och det är ju väldigt jobbigt.. folk lägger upp bikini bilder o skriver sommaren är här eller något! kan inte hjälpa att jag också hade velat vara ute o sola. men jag får vänta lite till.. och det är ju så varmt. och jag är livrädd för att gå utomhus kan jag ju säga, verkligen livrädd!

Kan även berätta om en annan sak jag var med om här om dagen när jag var på apoteket. det var en kvinna som jobbade där och när jag berättade om att jag precis slutat på roaccuatn och hade 5 veckor kvar innan allt skulle vara som normalt igen. så berättade hon att hon också gått på roaccutan för ett antal år sen. men hon var inte lika positiv som jag och alla andra jag läst om. hon sa att hon fått mjäll av det och att hon än idag hade torra läppar. hon tyckte det var en livsfarlig medicin och det håller jag ju med om att det är, men det känns som det är värt det för att bli av med roaccutan!

Dessa problem har jag inte haft och det med läpparna har jag märkt blivit mycket bättre. de är inte lika torra nu som innan under kurren. det är jag väldigt glad över! och det finns faktiskt människor som inte är nöjda med roaccutan konstigt nog?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0