Solbränd igen!?

Ja! jag har bränt mig igen! jag fattar inte att detta är sant, men det är det! jag har inte solat o jag har inte varit i solen. men jag har kört moped. fullt på kläd! men tydligen så kan man bränna ansiktet igenom visiret! det är så löjligt så det inte är sant. jag blev ganska irriterad när jag insåg detta! så nu sitter jag här röd o varm i ansiktet.. typiskt! skrattretande är vad det är.. men ja inget att göra åt! får kämpa på nu de sista dagarna som är kvar innan jag får vara i solen igen! och det kanske blir svårt! men jag ska försöka! på lördag blir det varma Polen!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0