Polen nästa!

Nu är allt packat och klar inför imorgon! då blir det att flyga till Polen och vara där i 4 dagar på klassresa. kommer bli jätte kul tror jag. men solen är inte lika rolig! men jag får se om jag överlever ändå.

Har bränt mig idag också lite fastten jag haft solfaktor 50 i ansiktet när jag kört moped! det är inte lätt det här.. det med biverkningar är ju så olika. jag har inte fått någon muskel värk eller håravfall men jag är extremt känslig för solen!

Aja nu ska jag sova för jag är trött och måste vara pigg i morgon bitti! men jag ska så klart skriva imon om 7 veckor efter också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0