No sugar for me!

Allting har bara förbättrats från det att jag slutade på roaccutan. men igår märkte jag lite försämring faktiskt.. några utslag som fick mig till att panika! vet inte riktigt vad det beror på.. om det är att jag använt smink några dagar i rad eller om det kan vara något annat, som choklad och socker.. jag säger hela tiden att jag inte ska äta så mycket sånt men det går aldrig så bra med det.. men nu har jag VERKLIGEN bestämt mig för att nu får det vara nog! för det hände något som fick mig till att tänka om! inget socker mer för min del.. iaf så lite så möjligt! sant sommar och man ska vara i form också! vi får se hur det går för mig!!

By the way 10 dagar kvar till soliga polen!


Kommentarer
Nova

Hej! Jag håller själv på med min roa behandling just nu och har ca två veckor kvar. Rädslan för att acnen ska komma tillbaka är stor och det känns jobbigt att sluta med behandlingen. Huden nu känns inte så torr, utan den är varken fettig eller torr, den är normal och är därför rädd att de fettiga lättare kan komma tillbaka.Vad tror du? Hur var din hud när du sluta? Kram Nova

2012-05-17 @ 20:07:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0