Inte långt kvar!

Det känns rätt knäppt faktiskt att det snart är slut! Bara två dagar kvar sen är det över och medicinen är ute ur min kropp! Då är roaccutan borta och allting blir som vanligt, förutom en sak förstås! Jag är normal, jag är inte äcklig i mitt ansikte, jag är inte knutig och röd eller fruktansvärt hemsk! Då är det bara ärren kvar! jag snackade om det senast idag med folk men det är så svart att först att sen är det faktiskt över! det är så stort, jag har håligt på i 6 månade och nu så slutar mitt liv handla om roaccutan. som tar upp en stor del faktiskt! jag kommer alltid vara så sjukt tacksam över att jag fått använda roacctan för det har räddat mitt liv kan man ju säga! Jag ångrar inte en minut av den tiden!!

Såg en bild som lass upp från Polen nu. den är tagen med min egen kamera och allt med det var först när jag såg den på facebook som jag insåg det. min rygg är underbara! den är helt finn fri. det har jag ju vetat innan en av mina bästa vänner har sagt det många gånger och tyckt att den var så fin nu. men det har aldrig slaget mig så som när jag såg bilden! tyvärr har jag ingen bild innan roaccuatn på min rygg. men jag kan säga att den kanske inte var så vacker! och det är båda roaccutan tjänst och att jag inte duschar så det rinner ner schampo o balsam på ryggen!


Bilden är tagen i Polen måndagen den 28 maj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0