Lite allt möjligt!

Meningen var att jag skulle lägga upp en bild från när jag gick på roaccutan. jag hittade bilden igår och tänkte att men så förändring på så kort tid från då till nu. men jag insåg att den var lite för hemsk och det gick inte så bra att försöka göra så att ögonen inte syntes.. så vi skiter i det!

Idag har jag varit ute på stan, utan solkräm dock. men det gick faktiskt bra ändå blev inte bränd, tur det! kan även säga att det går ganska bra att inte äta socker, känner mig duktig! och imon kommer det vecko raporten om hur det är just nu!

Svar till Nova! Glad för din skull att du bara har två veckor kvar :)
Min hud har aldrig riktigt varit fett, den har tvärt om varit torr o irriterad innan jag började på roaccutan. men det kan ju bero på alla andra läkemedel som jag har haft i mitt ansikte innan. min hud var inte perfekt när jag slutade. min haka var knutig och jag var inte alls nöjd med den. men efter kanske 2-3 veckor så var även den fin. sen har jag fortfarande en sån här innebränna eller vad man ska säga, en knöl på min kind. som jag verkligen hoppas försvinner snart. och som det står om roaccutan så förbättras huden upp till 8 veckor efter avslutad behandling! så jag tror absolut att det kommer bli bra på dig med! Kram Karolina.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0