Exakt en månad utan roaccutan!

Det är exakt en månad idag sen jag tog de sista roaccutan tabletterna! känns faktiskt som om det var längre tid sen.. antagligen på både gott och ont. jag har ju märkt en förbättring även under denna tiden som jag inte tagit tabletterna på och det är jag glad över! allting går åt rätt håll!

Hade ute idrott idag.. vilket som jag inte visste om i förväg tyvärr.. det gjorde mig sjukt irriterad! men hade som tur långa byxor, men en kortärmad tröja och ingen solkräm tyvärr.. men tack och lov så var något med mig idag för solen gick i moln och förblev så resten av lektionen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0