7 veckor efter!

Bara en ända vecka kvar nu!! kan inte vara lyckligar tror jag.. allting har gått bra än så länga min akne är borta och jag har ett slätt och fint ansikte. och med tanke på allt som jag har fått göra under tiden och nu efter roaccutan behandlingen så är det värt var ända minut! fastten jag haft torra läppar. fått smörja in mina ben o armar varje kväll. när mitt blodsocker sjönk och jag såg suddigt. att jag inte fått dricka eller vara i solen så är det värt det.

När jag steg upp i morse och kollade mig i spegeln och insåg att det är verkligen är underbart jag har bara några få enstaka utslag och mitt ansikte är bara så mycket bättre än vad det varit på många, många år!

Om en vecka när jag får vara i solen det är då nästa steg i behandlingen börja. att bli av med ärren!

Kan inte vara mer lycklig! Nä nu får jag sätta lite fart planet väntar inte till Polen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0