6 veckor efter!

Idag har det gått 6 veckor sedan jag slutade med roaccutan och nu är det bara 2 veckor kvar av efterbehandlingen, skönt!! jag längtar efter solen!

Mitt ansikte är lite matt eller vad man ska säga, huden känns liksom inte ungdomlig. det är inte riktigt på topp. men jag försöket ta hand om den på bästa sätt. som jag skrev för någon dag sen så har jag fått några utslag också som jag inte är så glad för! och resten av kroppen är inte så torr längre. benen har inte dom där konstiga utslagen längre och jag har bara lite rivmärken och lite blåmärken kvar. och mina armar smörjer jag in kanske var annan kväll nu mera. alla andra symtom som jag märkte innan under roaccutan behandlingen som tex att jag fick sämre syn ibland när jag inte fått i mig tilräkligt med mat märker jag inte längre. dock tror jag att jag fortfarande kan bli lite arg.. eller få panik ångest attack.. eller vad man ska säga.. fick en igår! men det brukar sluta med att man inte orkar mer o bara vill sova!

Efter dessa 2 veckor som är kvar så ska jag börja äta vitaminer och så ska jag köpa en kräm eller olja som kan hjälpa mot ärr! och så får jag se hur jag ska sköta mitt ansikte, kanske får kolla runt på lite bloggar och se hur andra har gjort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0