5 veckor efter!

Har fått två nya finnar.. eller utslag under huden.. inte kul.. men jag tror dom försvinner om jag tar på min mirakel medicin som jag tar på när jag får några enstaka finnar!

Annars är det mesta bra! har fått många positiva kommentarer om mitt ansikte av folk denna veckan och det gör mig väldigt glad! de tycker det har blivit så mycket bättre. men det alla inte förstår är att det som finns kvar i mitt ansikte som syns är ärr. så det får man berätta för dem och säga att det förhoppningsviss går bort med hjälp av solen i sommar!

Bara två veckor kvar tills jag åker till polen! där kommer förmodligen vara varmt och skönt o mycket sol, så jag får vara försiktig men fy vad skönt ändå!! och det är bara 3 veckor kvar tills jag får vara i solen och allt annat!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0