4 veckor efter!

Idag har halva tiden efter avslutad roaccutan kurr gått, så nu är det 4 veckor kvar av efterbehandlingen.

Jag har typ en finne under huden kvar. sen är resten slätt och fint i mitt ansikte. jag har ju som sagt många ärr som jag inte är så glad över! men det är ju bara 4 veckor kvar och sen får jag vara i solen och då kommer lite av det blekas bort hoppas jag. smörjer med solkräm när jag ska gå ut och jag försöker att inte gå i solen när jag måste vara ute. Jag smörjer läpparna när jag behöver det vilket som inte är så ofta längre.

Minna ben som hade utslag innan smörjer jag varannan kväll med helosan salvan och varannan med den vanliga ACOs hudkräm. och minna armar när det behövs med min ESSEX kräm. och ansiktet varje kväll och efter jag duschat så det inte ska bli torrt.

Allt känns bra och jag tror detta ska bli riktigt bra, ett liv utan akne!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0