Utbrott!

Sitter och pustar ut från ett utbrott på min data.. jag måste vara en av Sveriges mins tekniska personer! och detta är det andra utbrottet jag fått idag och som gjort mig sjukt arg. innan idag vara det när jag hade ett praktiskt nationellt kemi prov. det gick åt skogen och läraren fattade inte att jag inte fattade o var inte så behjälplig och allt det där i en röra gjorde mig sur! och sen nu så får jag detta arga utbrottet också! så just nu känns det som om man faller och faller, väldigt obehaglig känsla! som om hjärtat slår fortare och man blir sjukt trött! ska försöka lugna ner mig och sluta få såna här utbrott! jag vet ju inte hur aknen påverkas av stress och sånt här. har inte haft några problem med det innan men man vet ju inte!

Något positivt är ju att det nu är påsklov i 10 dagrar! och även några av de sista dagarna av min roaccutan kur! fast det är både positivt och negativt!


Kommentarer
Maria

Hej! Har läst lite i din blogg och är lite nyfiken på hur det har gått för dig..? Hur blir det nu till hösten? :)

2013-09-27 @ 17:48:34
Karolina

Hej Maria! Kul att du läser min blogg! Just nu använder jag bra Differin gel som jag fått av läkaren och zinkpasta som jag köpt på apoteket. Jag har relativt mycket akne.. Inte så som det varit innan man ändå jag är inte nöjd det kommer hela tiden nya finna och det gör så satans ont ibland... Men jag kämpar på och hoppas att det snart kommer en lösning! Kram! :)

2013-10-26 @ 17:47:46
URL: http://omatthaakne.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0