Trött, är det verkligen fredag!?

Du det kan man ju fråga sig alltså! det känns som tröttheten tar överhand o musklerna vill inte riktigt hänga med, o menads huvudvärken börjar komma o så vet man ändå att det är fredag för folk typ säger det till mig hela tiden. men själv så tror jag att det är måndag av olika skäl :/ lite sjukt.. men jag pallar inte bry mig! jag orkar inte festa o jag orkar inte bry mig.. hahaha så nu sitter jag här.. kulkul.. aja när jag ändå sitter här o klagar så får jag väl säga att trötthet kan man ju också få av roaccutan! o det händer ibland.. samt att man kan drömma sjuka drömmar såna som är som en mardröm men inte så obehagliga bara sjukt konstiga o inte alls värkliga.. jag är för trött för att orka, efter en sådan här vecka så kan det väl bara bli bättre eller? vi hoppas på det bästa o lägger oss för en dejt med sängen o en bra film! imorgon blir det träning o lite annat som måste göras! o så får det bli en bättre kväll imorgon!! nu sitter jag snart o sover..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0