.Sur.Irriterad.Arg.

Humöret är inte på topp.. jag lyckas göra mig själv arg o andra sura.. av roaccutan kan man ju få alla möjliga konstiga biverkningar man kan även så såna psykiska saker. jag tog inte dom på allvar innan jag menar varför skulle någon ta livet av sig o bli deprimerad av något som hjälper en? men det finns ju.. för några år sen var det mycket tal om roaccutan i tidningar som aftonbladet och andra medier o då var det just om hur farligt det vara att ge sina ungdummar den här medicinen. jag tror nog mer på det nu när jag läst lite om det och själv märkt hur jäkla sur jag blir.. jag är annars en sån människa som nästan aldrig blir sur eller arg men nu har jag börjat märka att jag blir mycket mer irriterad på folk. jag brukar annars bara rycka på axlarna o säga vem bryr sig. men nu kan jag ju inte hjälpa det. o när man säger så så känns det lite som att skylla på men jag var ju full jag kan ju inte hjälpa det! men så är det ju inte.. o efter jag fått utbrott på halva världen så blir jag arg på mig själv för att jag blivit arg på alla andra.. jobbigt!! ska försöka att inte få utbrott på saker men det är svårt just nu när jag verkligen blir sur.. vet inte om folk kommer fatta det.. o det känns som om jag skyller allt på medicinen o jag bli så tröt på att hela tiden säga jag men det är för att jag går på en farlig medicin! nu har jag fått skrivit av mig detta o hoppas på att morgondagen blir bättre vilket den säkert blir.. nu ska vi vara positiva!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0