Sol o vårkänslor!

Solen o värmen kommer mer och mer för varje dag och det är härligt att för några sekunder vända ansiktet mot solen och längta tills sommaren är här! men för länge ska man ju inte stå i solen. men den gör en så mycket piggar och redo att kämpa för att komma i mål. min helg var inte så underbra.. jag var lite deppig av olika skäl men så fort det blev måndag och man kom till skolan och fick träffa lite vettiga folk så blev allt mycket bättre! idag har jag haft en kort dag i skolan som följdes av en promenad ner till stan för att klippa mig. har varit lite emot att klippa mig nu när jag går på roaccutan men förra veckan kände jag att jag fick ta tag i mitt liv lite och gå och klippa mitt lite slitna hår så det gjorde jag! och nu känns det mycket bättre! sen fick jag halv springa ner till tåget för att komma hem och nu ska jag in igen för o träna.. har även en dödande träningsvärk i axlarna och benen! men man får ju på det igen och hoppa i basängen! men även det ska jag väl klara solen lysser ju även i simhallen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0