Sol bränd..

Ja.. jag har lyckats bränna mig i Sverige i mars månad! starkt jobbat från min sida.. inte så många andra som kan ha gjort det!! fan vad sur jag blir.. varför skulle jag vara så här känslig?

Detta ställer till med en hel del problem!
Jag tror ju inte att jag kommer kunna vara med på idrotten nu när vi snart ska gå ut! jag menar vad skulle jag ha på mig isf? mjukisbyxor, tjocktröja o typ en jätte hat för att skydda huvudet?? eller hahaha typ burka!!! ja man kan ju ha solkräm kanske. typ solfaktor 50 då eller något?
Och när man tex ska gå till tåget vissa dagar hur ska det gå till? jag kommer ju inte kunna vara ute alls känns det som..

Jag var mest orolig för solen innan men när man läst om andra som det fungerat bra på så trodde jag att jag ändå skulle kunna vara ute, men ack så fel man kan ha! o jag som var så glad för att solen o våren kommit..

Just nu så är jag ganska röd i ansiktet och varm också!

Hejdå solen vi ses om två månader typ.. Hej burka o solkräm i mängder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0