När aknen försvinner så finns ärren kvar!

Svar på en kommentar! tack så väldigt mycket o en stor kram tillbaka, och hoppas det går bra för alla er där ute som använder eller inte använder roaccutan och har akne!

Jag tänker inte så mycket på mina ärr.. jag vet att jag ser hemsk ut men jag är ju iaf len i ansiktet o har inte bölder på kinderna längre! skönt.. men någonstans där i bakhuvudet har man ju tanken om att det för alltid eller iaf en lång tid kommer finnas kvar där.. inte lika kul att veta. och om jag ska vara ärlig vet jag inte om jag har mycket ärr har inte sätt någon som har akne ärr direkt. så från den slutsatsen och från eget tänkande tror jag att jag har ganska mycket faktiskt. usch usch! jag har bara på båda kinderna. jag har även funderat på att göra laserbehandling på ärren senare, man måste vänta 6 månader efter avslutad roaccutan behandling. men jag ska först se om ärren blecks något i sommar av solen och sen får jag se. det är ganska dyrt att göra laser o jag vet inte om det gör ont eller så. så det alternativet finns ju alltid om man vill få bort ärren.. men till vilket pris vet man ju inte! så solen är det först jag ska prova med mot ärren.

Okej jag har ganska stor panik när det gäller att läga ut en bild på mitt ansikter men ja här kommer en hemsk en! om man lutar sig bakåt och kollar på bilden ser man hur det värkligen ser ut!
Så här ser mitt ansikte ut just nu.. allt det som syns är ärr!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0