Barn säger alltid sanningen!?

Barn säger alltid vad de tycker och tänker och är inte blyga för att fråga. jag har råkat ut för några olika situationer när barn undrat om mitt ansikte vissa lite mer komiska o andra lite hemska!

Förra sommaren när jag jobbade i en kiosk på ett bad hände detta! en dag var det två pojkar som kom och skulle bada med sina föräldrar. de båda pojkarna sprang förre mamman o pappan till insläpps luckan. de började prata med mig och så helt plötsligt frågar den ena pojken vad jag har i ansiktet? den andra är snabb o frågar om det är myggbett jag har i hela ansiktet! jag log och sa nej det är finnar, sådant man får när man blir äldre. jaha.. säger pojkarna o så undrar de hur gammal jag var. jag svarade att jag var 15. de nickar och berättade hur gamla de var. så kommer deras föräldrar o betala och hela familjen går in och badar. de kanske glömde mig efter 5 minuter men jag kommer aldrig glömma dem iaf. myggbett var något nytt! och tänk om de bara varit myggbett men det hade nog också gjort ganska ont..

Jag har även haft prao på en skola i klass 1 o 2 (barn som är 7-8 år). de undrade också vad jag hade i ansiktet och jag berättade att det var finnar. de tittade med stora ögon på mig och undrade om det smittade. jag skrattade och sa att nej de gjorde de inte. flickorna tyckte det var lite äkligt men så sa de att jag var fin ändå. det var så gulligt! underbara ungar.

Just nu är jag simledare till barn i lite olika åldrar. och jag misstänka att mindre barn typ 3-5 år blir rädd när de ser mig.. speciellt om de redan är lite rädda o inte vill göra något o så kommer jag där o frågar, ska du inta vara med.. då vänder de huvudet ifrån mig o skakar på huvudet åt mig. och det är ju inte bara som innan när det stod ut på kinderna utan jag har ju fortfarande massa ärr och de är ju också röda.. så de måste tycka att jag ser läskig ut. men jag får väl försöka se glad ut och så småningom så vänjer även de sig vid mitt utseende..

Men det värsta jag var med om var en gång när jag hade på mig en tröja som var urringad i ryggaen och två tjejer viskade till varander precis backom min rygg och sen böjad skratta och när jag vände nig om tittade de med en konsitg äklad blick på mig.. jag hade sådan lust att smälla till dem.. tyvärr gjorde jag inte det! efter den dagen använde jag inte en sån tröja på väldrig väldigt länge.. nu är min rygg mycket bättre och då när detta hände var den inte i sitt värsta skick iheller.. det glömmer jag aldrig iheller, de har säkert men inte jag!

Don´t Laugh At People Who Can´t Help It.. Bitch!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0