95 dagar!

Whow! 95 dagar känns länge! jag har berättat för några av mina vänner om den fina nyheten om att jag kommer sluta på roaccutan siste mars. de blir nästan lika glada som mig över det men gladas är ju så klart jag! de säger även att det verkligen blivit bättre det är en lättnad och jag tar tacksamt emot den komplimangen. denna sommaren kommer bli så bra känner jag på mig!

Idag har det varit en riktigt solig och fin dag. jag var ute och gick en halv timme i förmiddags o det var härligt kan jag säga. är inte orolig för solen ändå jag menar den känns ju som om det är fel att vara ute när solen skiner på mig nu. jag är en väldigt vit människa och blir lätt solbränd även om jag vet att jag inte kan bli det nu så är det ändå en hemsk känsla. huden beter sig bra tycker jag. lite mer utslag kring hakan och munnen har jag de är långlivad.. bara min stackars näsa som är blodig.. usch låter så hemskt men ja jag ska ju skriva precis hur det är! jag har även blivit förkyld så det gör ju inte det hela bättre precis! o det gör ont.. vet ingen bra kräm men det känns som om jag får kolla upp det snart..

Längtar till dag 100 känns stort och tror jag ska fira det på något viss. hahahaha låter inte klokt men ja!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0