120 dagar!

Idag är det exakt 17 veckor med roaccutan!!

Jag har ganska mycket träningsvärk i mina armar och de är torra också. mina händer har fortfarande kvar det där såren från när jag blev riven av misstag och det känns som om jag kommer få några väldigt fina ärr där!! inte så kul! ansiktet är slätt och fint förutom två finnar nära min ena öga. men de försvinner nog snart. och sen är de min haka.. den vill ju inte som jag vill, den har två stora ömmande finnar som gör ont. jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den!? lite jobbigt med solen och så nu när det är så jäkla varmt ute, men jag kämpar på! annars är jag bara lite trött o så, är en jobbig vecka nu innan påsk med mycket som ska göras och bli färdigt!

Jag vet inte riktigt hur många dagar till jag ska gå på roaccutan.. iaf så blir det 5 dagar till med full dos 6 tabletter alltså. Sen vill jag gå i 5 dagar till men kanske då att jag minska dosen eller något, för att kunna vara i solen tidigare. men mer om det kommer senare under denna o nästa vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0