115 dagar!

Då har det gått 115 dagar av min roaccutan kur!

Just nu har jag väldigt torra armar just nu det svider när jag ska smörja dem.. ajaj säger jag bara!
Jag har även fått tillbaka det där med att man ser suddigt i veckan, men där får jag väl skylla mig själv att jag antagligen inte hade ätit ordentligt..
Och jag vaknade även en natt och det blödde ur min näsa.. inte så kul usch fy blä!
Sen vet jag inte om detta har med roaccutan men igår så frös jag väldigt mycket det kändes som om jag skulle frysa ihjäl fastten jag hade fyra filtar på mig. och när jag kollade min temperatur så hade jag 35,9!!!! inte normalt! jag vet att jag frös mycket efter ett ha börjat på min behandling, gjorde det i ungefär en veckas tid då.

Idag var jag ute lite gran typ en och en halv timme kanske. jag försökte att sitta med ryggen mot solen men på något viss så kanske jag har lyckats bränna mig i mars!! hoppas verkligen inte det.. jag är väldigt ljushyad så skulle kanske inte förvåna mig om roaccutan gör så jag knappt kan vara ute!! jag är just nu alldeles röd i huvudet. men det kan bero på att jag varit i en bastu med.. men vid det här laget borde det ha försvunnet ju.. jag det ger sig imorgon eller senare under kvällen om jag har bränt mig eller inte! :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0