110 dagar!

Idag var det hundratio då jag! har använt roaccotan i 15 veckor o 4 dagar. börjar få lite ångest för att sluta med tabletterna tänk om det inte räcker?? tänk om allting blir som det var innan! men samtidigt så vill jag sluta, vill att det ska bli sommar så allting kan bli bra!

Men till hur det är. jag har fått fyra finnar, bölder på rad på min hacka de kom igår.. jag är riktigt irriterad på dem o det gör ont! varför?? min näsa har slutat vara torr o blodig. och jag måste dra ner på mitt sockerintag! sen har jag märkt att min hud på händerna är jättetunn, jag får lätt sår på händerna som jag inte vet hur jag fått dem o sen tar det lång tid att läka. jag blev riven av misstag inte hårt bara så naglarna skrapade lite men det blev fyra stora djupa sår som blödde! inte så bra! så ser det ut just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0