105 dagar!

Känns som om tiden gått sjukt långsamt de senaste 5 dagarna när jag vaknade idag och kollade kalendern så trodde jag det gått fler! men icke.. men som sagt så är det dag 105!

Min hud i ansiktet är inte så torr men däremot har jag fått ett nytt problem.. min hårbotten har blivit jättetorr.. panik, panik.. vet inte riktigt hur jag ska lösa det problemet. funderar på att ta olja i håret o massera in i hårbotten imorgon men jag har så tjockt hår så det känns som om det kommer bli lite jobbigt. och i almenhet så är benen ganska torra smörjer de varje kväll nu. o läpparna får jag smörja hela tiden. det var lite om det ja!

Kan även berätta att jag var på sista blodprovstagningen idag innan jag slutar på roaccutan, kommer kanske göra en efter att kurren är avslutad med. det gick väldigt bra, jag blir så glad när man får en sköterska som faktiskt kan sticka i mina armar. minna blodådror är väldigt svåra att hitta nämligen, så jag är ingen dröm att sticka i. men hon idag kunde verkligen sitt jobb. jag hoppas på att inte få något stort blåmärke. iaf så får hon dagena guldstjärna!


Kommentarer
Nova

Hej!!

Följt din blogg ett tag, intressant läsning då jag själv genomgår en roaccutanbehandling just nu, känner igen mig i det mesta du skriver. Jag har tagit mina roaccutan tabletter i fyra månader och tio dagar, har inte så mycket kvar av behandlingen. Jag har slutat få finnar helt och hållet men alla mina acne ärr är kvar vilket känns tråkigt :( jag hoppas de försvinner med tiden. Hur ser det ut för dig när det gäller ärren? Hoppas det går bra med din behandling och att du blir fri acnen.

Kram Nova

2012-03-14 @ 22:29:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0