Skolavslutning!

Igår slutade jag nian och det gjorde jag med ett slätt och ganska fint ansikte! jag hade inget stort utslag och jag tänkte inte alls på mitt ansikte, vilket som känns skönt!

När vi kramade alla lärare så sa en av dom till mig hur bra mitt ansikte blivit och hur glad jag måste vara! hon har själv haft en son som haft mycket akne för ett antal år sen. även han hade provat massa medel, krämer och tabletter.. dock inte roaccutan men idag är han akne fri och vuxen.
Såna människor som säger sånt till en är guld värda! man blir så glad när någon ser skillnad och säger det till en!

Här är en bild från igår på min rygg!


Och en bild på mitt ansikte med smink!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0