Sista blodprovet..

Äntligen, efter lång tid så har jag fått gjort det sista blodprovet i morse! jag skulle egentligen gjort det igår men smart som jag var så sätter jag mig o börjar äta frukost.. och man får absolut inte äta något innan man gör blodprovet för då kan det vissa fel! så jag fick gå upp idag ist och åka in till sjukhuset och provtagningen för att göra det! hon som tog blodprovet var inte så van men det gick nog bra ändå tror inte att jag kommer få ett allt för stort blåmärke..

Det kommer ta en vecka ungefär innan jag får veta om alla värden i blodet o levern är okej. det man kolla är så jag inte har kvar spår efter roaccutan i blodet, om min lever är som den ska, så jag inte har för högt eller lågt blodtryck, så jag inte fått diabetes osv.. så vi får hoppas att docktorn ringer till mig om en vecka och säger att allt är bra!

Midsommar imorgon! Underbart! Nu kan allt bara bli bättre! Sol, sommar, lev livet! Nu går allt åt rätt håll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0