Min lever dog nog!

Den mår nog inte så bra! jag tror jag dödade min lever igår dum som jag är! varför ska alkohol o roaccutan brytas ned i levern? jobbigt!! nu har det ju gått så lång tid som det ska tills man får dricka o sola men jag är fortfarande mer lättpåverkad och känslig.. Hade ont i magen när jag vaknade och gick upp men sen försvan det när jag hade ätit lite och åkt bil till ett ställe där vi skulle äta buffé för att fira någon. då blev jag hungrig och kunde äta lite mer! man har lite ont nu igen.. eller så bara inbillar jag mig! :/ aja ska på sån blodprovskontroll någon gång snart för att se så alla världen är rätt! fast fan man ska vara föriktig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0