Då och nu!

När jag skapade denna blogg i slutet av januari, när jag var på dag 60 i min behandling så skrev jag så här i min beskrivning om hur det vara att ha akne och att gå på roaccutan.
 

OM ATT HA AKNE?? VARJE DAG ÄR UNDERBAR NÄR DU STIGER UPP UR SÄNGEN MEN NÄR DU KOMMER TILL SPEGELLEN OCH SER DIG SJÄLV SÅ LER DU INTE LÄNGRE.. DU HADE VELAT SKRIKA OCH SLÅ SÖNDER SPEGEL JÄVLEN.. MEN DET ÄR JU INTE DENNS FEL! JAG ÄR EN TJEJ SOM FICK DEN FÖRSTA FINNEN SOM 8-ÅRING OCH MED ÅREN HAR DET BARA BLIVIT VÄRRE.. IDAG ÄR JAG SNART 16 OCH HOPPAS PÅ ATT EN DAG VARA FRI FRÅN MITT ANSIKTE. ATT INTE HA ONT OCH ATT INTE KÄNNA MIG ÄCKLAD. JUST NU GÅR JAG PÅ DEN FARLIGA MEDICINEN ROACCUTAN. OM DU LÄSER DENNA BLOGG SÅ HOPPAS JAG ATT JAG KANSKE KAN HJÄLPA DIG LITE. MEN JAG GÖR DET MEST FÖR MIN EGEN SKULL..

 
Idag skriver jag så här ist!

OmAttHaAkne

OM ATT HA AKNE? ATT GÅ PÅ ROACCUTAN

 
Mitt namn är Karolina och jag är 16 år. Jag har gått på Roaccutan i 130 dagar. För att bli av med min akne vilket som jag nu blivit, nu är det bra ärren kvar! Följ min resa om att ha akne!
 
Tyvärr blir det inte bättre än så här.. men vad jag vill säga med detta är att jag ville tro så mycket på alla krämer och mediciner jag tidigare fått av läkare som inte hjälpt.. men varje gång blev jag lika besviken igen är jag inser efter lång tid att detta fungerar inte.. men jag kämpade och fick tillslut roaccutan som hjälpt mig så mycket så att jag knappt kommer ihåg hur ont det kan göra att ha akne när det var som värst.. men ibland blir man påmind när man får något hemskt utslag som sitter djupt in.. då kommer man ihåg vilket helvete man levt med så länge.. men som nu är borta.. mitt ansikte är slätt och fint.. ärren finns fortfarande men de ska också bekämpas!! som jag skrev i januari att jag önskade att jag en dag skulle vara fri från mitt ansikte! det är idag verklighet! jag är så glad och lycklig för det och jag kommer aldrig ångra att jag tagit roaccutan! och jag hoppas att fler som har hemska problem med akne gör samma sak! 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0