Avslutningsmiddag för 9:or!

Igår hade alla 9:or avslutningsmiddag på Löderups strandbad där vi åt grillbuffé och sedan dansade och umgicks..

Så här är en bild på hur mitt ansikte såg ut med smink igår!


Man ser på min vänstra sida (men till höger på bilden) att jag är mycket rödare mitt på kinden.. det är där min innebränna sak, utslag har varit så jag är fortfarande lite röd lila där!

Inte så vakert ännu!!!

Idag har jag sutigt lite i solen nu på eftermiddagen så mina armar och mitt ansikte har fått lite sol på sig! Underbart!!!

Och nu är det bara imon också och sen är det skolavslutning på fredag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0