Arg med h!

Igår fick jag panik ångest.. det har jag skrivit om innna att jag fått vid något tillfälle när jag blivit riktigt arg o irriterad.. det blev jag igår med.. så jag fick panik ångest på kvällen innan jag skulle sov. jag borde ju inte få det av roaccutan för det ska ju vara ute ur min kropp just nu! men det finns väl spår kvar ändå.. det är obehagligt att få det, ens hjärta börjar slå fort o man vet inte vart man ska ta vägen, man får panik men även ångest! har inte haft en toppendag idag iheller och jag vet varför jag är arg.. dock går det ut över människor som inte har gjort något.. så förlåt till dom!! ♥♥♥

Imorgon kommer det en rapport om läget. har bestämt att fortsätta skriva i veckovis ett tag framöver!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0