9 veckor efter!

Idag är det 9 veckor sedan jag slutade på roaccutan.. det känns som en evighet sedan!

Just nu så har jag lite mindre utslag på min panna, vilket som jag inte tycker om! men förhoppningsvis så försvinner de tills på fredag då jag går ut nian! för då vill man ju se bra ut. det känns sjukt att jag kommer få sluta nian uten att se fördjävlig ut.. och det stora utslaget som jag har haft under en längre tid på min kind har nästan försvunit, vilket som gör mig överlycklig!

Sen har jag kommit på att jag väntar med att ta blodprov till efter fredag eftersom jag inte vill ha ett stort blåmärke på min arm när jag ska ha klänning! för det ser lite skumt ut ju! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0