4 för mycket!!

Jag har 4 finnar, utslag, hemska fanskap!! två på vänster kind och en vid var sida om munnen!! inte kul.... 
 
Jag är inte glad över det och imorgon så ska jag på begravning och vill gärna se så bra ut så möjligt!! men sen kom jag att tänka på att sist när de flesta såg mig så hade jag hela ansiktet fullt och såg ännu hemskare ut!! hoppas de mins de så att de ser förbättringen!!! 
 
Jag är inte så glad just nu.. det är lite upp och ned känns det som och då ovan på det så ska jag ha dessa utslag som gör ont!! är inte alls kul!!
 
Ska försöka lägga in en bild imon bitti på hur mitt ansikte ser ut.
 
Idag la jag mig faktiskt ned o solade för första gången i år!!! lite stolt haha.. jag solade 15 min på rygg o 15 min på mage! alldeles lagom!
 
Har haft min blogg i exakt 5 månader idag känns länge och ändå började jag inte blogga i början av min behandling! kan jag tycka är lite synd nu så här i efterhand!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0