10 veckor efter!

Idag är det 10 veckor sedan jag slutade på roaccutan och 2 veckor sedan medicinen slutade verka!

När jag vaknade imorse så hade jag ett stort utslag på min kind mitt på kind benet så det gör ganska ont och spänner. jag smörjer inte mig med hudkräm så mycket just nu och det fungerar bra, jag blir inte så torr längre. men solen är jag känslig för fortfarande! och just nu så är det ingen sol alls så ja det behöver jag inte oroa mig för iaf!

Jag var även lite duktig igår o drack typ inget! jävligt tråkigt egentligen men jag hade ont i huvudet och halsen när jag kom till festen så ja inte den bästa kombinationen.. jag får typ inte ner något i min hals.. haha låter lite konstigt men men! men iaf av det lila jag drack så har jag inte ont i min lever idag, och det är positivt! Nästa vecka ska jag ta blodprov, tror det blir på måndag!

SOOOOOOOOOOOMMMMMMMAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRR!!!!!! JIPPI!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0