Bild..

Nu var det ett tag sedan jag la in en bild på mitt ansikte så får väl göra det! 
 
                  
                       Vänster                                                 Höger                     
 
Ser inte bra ut......   Är så trött på det! Men får väl överleva ett tag till.... 
 
De säger att mjölk produkter ger dig akne... och jag älskar yoghurt så det är ett problem.. någon känd människa som hade problem med akne gav som förslag att man skulle bli vegan för tydligen fick du stroland hud ut av det!
 
En vegan är en som avstår från alla animaliska produkter såsom kött, fisk, fågel, mjölkprodukter, ägg, honungs- och vaxprodukter samt olikatillsatser av animaliskt ursprung.
 
Nä det där hade inte jag överlevt! Så det skiter jag i att ens försöka vara för det kommer inte gå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0