Äntligen lite sol!

Nu hade det varit soligt o fint i 5 dagar!!! men jag har jobbat 4 av dessa dagar så har bara idag fått åka till stranden och äntligen fått sola! underbart!! men det värkar inte som om solen hjälper mot ärren för jag ser bara ännu hemskare ut eftersom jag får fräknar när jag får sol på mig och mitt ansikte blir lite rött så jag ser mer ut som en prickigkorv i huvudet! och det kan jag ju inte påstå är det minsta vackert tyvärr.. men jag kämpar på här! nu för tiden smörjer jag mig bara enstaka gånger i ansiktet med hudkräm för jag blir inte torr alls. men mina läppar smörjer jag lite mer för det behövs! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

OmAttHaAkne

Om att ha akne? Att gå på Roaccutan, Tetralysaler, Yasmine och Diane!

RSS 2.0